27
12/2011
14:50
Filmik pokazujący zestaw ćwiczeń siłowo-skocznościowych. Nie jest mój, autorem jest młody kulomiot z Nowej Zelandii, Jacko Gill. W wieku 16 lat zrobił minimum olimpijskie na Igrzyska. Filmik mnie zafascynował. Chłopak jest niesamowity.

Przy okazji dodam, że sam jestem w treningu zwolennikiem treningu skocznościowego. To jest według mnie najlepszy rodzaj siły dostępny dla biegacza. Moje ćwiczenia są jednak inne, z pewnością za jakiś czas zamieszczę zestaw.


Kategoria: Zestawy Ćwiczeń
Komentarze: (1)
Zaktualizowano: 27/12/2011, 14:58

Oceń

0 głosów
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać.

Komentarze

Grzegorz Turkowski
27/12/2011, 21:55
#
Patrzę na tego gościa i widzę siebie gdzieś koło 96 r. tuż u "schyłku" kariery pływackiej. Mój ówczesny trening nie polegał jednak na turlaniu sztangi i żelaznych krążków. Pod dachem basenu przymocowany był bloczek z ciężarkami. Z jednej strony basenu krążki (0.5, 1, 2kg), za to w wodzie szelki dla pływaka. Całość ciągnęła mnie w kierunku słupka tak samo efektownie jak rekiny swoje ofiary w Szczękach Spielberga. Nie wiem jak u biegaczy, ale u pływaków taka zwinność jak przedstawiona na filmie to podstawa.

Dwa lata temu na przymusowym wuefie zdziwiłem się grubo własną skocznością. Wydawało mi się, że organizm to zapomniał. Mięśnie od lat nieużywane prężyły się dumnie przez 2h zajęć. Skoki, szpagaty z gwiazdą i inne fiku-miku wychodziły mi jak za dawnych lat. Kopara opadła zwłaszcza tym, którzy niedawno liceum skończyli ;) Za to potem ledwo chodziłem przez tydzień, ale ile frajdy miałem to moje :D.

Facet ma podobną budowę do mojej, jestem raptem 2cm wyższy.

Skomentuj

Pola oznaczone * są wymagane.

Komentarz pojawi się po autoryzacji przez autora postu. Jeśli chcesz by pojawił się natychmiast - zarejestruj się.

no-photo.gif
 
 
 
Twój email nie będzie wyświetlany.
Przepisz kod dokładnie tak, jak jest wyświetlony na obrazku. Wielkość liter nie ma znaczenia.
Blog - nowe teksty
Ostatnie starty - Marcin