Marcin Nagórek

Trening

21/01/2017
Wyciągam z archiwum jeden z moich najbardziej znanych tekstów - "Maraton w 3:30 wbrew regułom". Opowiada o tym, jak w sposób prosty, zdroworozsądkowy i wymagający mniejszej ilości czasu dojść do maratonu w 3:30 lub szybciej. Tekst pochodzi z "Magazynu Bieganie" z 2013, ale nie stracił na aktualności.
Kategoria: Artykuły
Komentarze: (5)
07/12/2016
Proste ćwiczenia ruchowe dla leniwych i nadgorliwych. Dla wszystkich, którzy chcą poprawić nieco motorykę, uruchomić biodra, a równocześnie nie mają czasu iść na specjalistyczny trening. Kilka ruchów, w czasie których nawet się człowiek nie spoci.
Kategoria: Zestawy Ćwiczeń
Komentarze: (6)
10/11/2013
Zestaw prostych, ale niezwykle cennych ćwiczeń z gumą. Wzmacniają nogi, szczególnie w okolicach bioder, stabilizuja całe ciało. Mogą być wykonywane dla wyszczuplenia nóg. Cały wymagany ekwipunek to guma kosztująca 30 złotych. Znakomite uzupełnienie treningu biegowego.
Kategoria: Zestawy Ćwiczeń
Komentarze: (13)
12/02/2012
Przedstawiam zestaw podstawowych ćwiczeń rozciągających dla biegacza. Wybrałem te, które są praktyczne, łatwe do wykonania i najbardziej potrzebne. Warto wykonywać ten zestaw po każdym treningu - zajmie nie więcej niż kilka minut.
Kategoria: Zestawy Ćwiczeń
Komentarze: (22)
20/01/2012
Tekst opisuje sposób trenowania, jaki zalecał niemiecki trener, lekarz i fizjolog, Ernst Van Aaken. Był jednym z klasyków treningu, trenerem rekordzistów świata i medalistów olimpijskich.
Kategoria: Artykuły
Komentarze: (2)
11/01/2012
Zamieszczam kolejny swój stary tekst, tym razem z cyklu "mam za dużo pieniędzy i chcę koniecznie zacząć coś łykać, aby przemysł farmaceutyczny nie upadł". Na ruszt biorę więc kreatynę - to prosty tekścik, dla laików.
Kategoria: Artykuły
Komentarze: (0)
11/01/2012
Na blogu dostępne są teksty opisujące system treningowy Jacka Danielsa. Tym razem zamieszczam mój komentarz do tego systemu - rady praktyczne, przemyślenia, doświadczenia. Elementy tego treningu stosuję od kilku lat.
Kategoria: Artykuły
Komentarze: (0)
27/12/2011
Filmik pokazujący zestaw ćwiczeń siłowo-skocznościowych. Nie jest mój, autorem jest młody kulomiot z Nowej Zelandii, Jacko Gill. W wieku 16 lat zrobił minimum olimpijskie na Igrzyska. Filmik mnie zafascynował. Chłopak jest niesamowity.
Kategoria: Zestawy Ćwiczeń
Komentarze: (1)
13/10/2011
Prezentuję drugi zestaw ćwiczeń core stability - czyli stabilizujących, wzmacniających, normujących napięcie mięśni. Warto wykonywać je regularnie, niekoniecznie forsownie. Na przykład 2-3 razy w tygodniu na dywanie przed telewizorem. Zestaw składa się z 8 ćwiczeń. Całość trwa tylko kilka minut. To kilka minut do zdrowia i dobrej sylwetki.
Kategoria: Zestawy Ćwiczeń
Komentarze: (2)
13/10/2011
Prezentuję pierwszy zestaw ćwiczeń core stability - czyli stabilizujących, wzmacniających, normujących napięcie mięśni. Warto wykonywać je regularnie, niekoniecznie forsownie. Na przykład 2-3 razy w tygodniu na dywanie przed telewizorem. Zestaw składa się z 8 ćwiczeń. Całość trwa tylko... 8 minut. To osiem minut do zdrowia i dobrej sylwetki.
Kategoria: Zestawy Ćwiczeń
Komentarze: (11)
Blog - nowe komentarze
Trening - nowe komentarze
Blog - nowe teksty
Ostatnie starty - Marcin