Jurek Kuptel

no-photo.gif

Blog - komentarze

10/12/2011, 12:23
Cześć Marcin.

W jakie produkty naturalne należałoby uderzyć w kierunku uzupełniania niedoborów żelaza? Nie wierzę tabletkom.

Pozdro...
02/09/2011, 17:26
Cześć Marcin. Od dłuższego czasu czytam blog; kiedyś pisaliśmy na e-maile; ogólnie bardzo ciekawe i rzeczowe dyskusje; dużo ciekawych rzeczy wyniosłem.
Mam do Ciebie pytanie.
Nie męczą Cię czasami te cyferki? Ostatnio zacząłem biegać inaczej; bez zegarka, bez butów, po leśnych ścieżkach. Ale czad; żadnego planu; tylko wolność biegania.
Co myślisz?
28/04/2010, 08:12
Cześć Marcin.
Witaj w Polsce.
Żeby złamać 30 min na 10km jakim tempem należałoby przebiec pierwsze 2 kilometry?
Pozdro...
21/03/2010, 12:15
Cześć Marcin.
Czy znasz biegaczy wyczynowych którzy nie stosują w treningu pulsometrów? (poza oczywiście afrykanami)
12/03/2010, 20:26
Gratulacje dla Oli.
Pokaż wszystkie komentarze

Trening - komentarze

26/02/2012, 13:23
Cześć Marcin.

Potwierdzam kontuzjogenne działanie siadu płotkarskiego na nogę która nie jest w danym momencie rozciągana. Właśnie o wiązadła kolanowe chodzi.
Robię zamiast niego inne fajne ćwiczenie na rozciąganie biodra i mięśnia dwugłowego które postaram się opisać.

Rozciąganie w przyklęku z krzesłem.

Jedna noga (rozciągana) jest wyprostowana, równoległa do podłoża i opiera się piętą na krześle - palce nogi skierowane do góry.
Stoimy na kolanie nogi drugiej.
Podkładamy pod kolano nogi drugiej (tej na której się podpieramy) poduszkę bądż coś miękkiego - można robić ćwiczenie na runie leśnym. Kąt pomiędzy nogami powinien być trochę wiekszy niż 90 st. Uzyskujemy super efekt - noga klęcząca ciągnie miednicę we właściwą stronę. Tułów wyprostowany pochylamy do nogi rozciąganej. Uważaj na zachowanie równowagi, można postawić obok drugie krzesło w celu asekuracji.

Fajnie się czyta Wasze wpisy ze słonecznej Portugalii. Pozdrawiam. Jurek.
Pokaż wszystkie komentarze
Blog - nowe komentarze
Trening - nowe komentarze
Blog - nowe teksty
Ostatnie starty - Marcin