Oferta

Jak należy biegać?

Wydaje się, że bieganie to prosty sport. I tak jest do pewnego stopnia. Każdy biegacz w końcu staje jednak przed dylematami: jak szybko biec? Jak długo? Lepiej szybciej i krócej czy wolniej i dłużej? Jaką przyjąć postawę w czasie biegu? Co zrobić z rękami? Lepiej lądować na palcach czy na pięcie? Jakie kupić buty, ciuchy? Biegać rano czy wieczorem, 3,4,5 razy w tygodniu, a może więcej/mniej?

Tych pytań jest wiele, a odpowiedzi... jeszcze więcej. W artykułach, które zamieszczam w różnego rodzaju portalach, forach i pismach biegowych staram się odpowiadać na nie jak najlepiej. Ale prawda jest taka, że każdy potrzebuje indywidualnego podejścia do swojego biegania. Jest to niezależne od poziomu, niezależne od biegowego celu oraz stażu. Odpowiedź na wszystkie te pytania jest za każdym razem inna, podobnie jak każdy z nas potrzebuje innego planu treningowego.

Nie każdemu wystarczy gotowy plan, ściągnięty z internetu. Najlepiej być traktowanym indywidualnie, mieć kogoś, kto obiektywnie oceni, co jest najlepsze właśnie dla mnie. I moja oferta została przygotowana w odpowiedzi na to zapotrzebowanie. Szukasz indywidualnego traktowania, indywidualnego podejścia, planu opracowanego specjalnie dla Ciebie? Napisz do mnie.

Jak biegać? Odpowiedź jest bardzo prosta:

- szybko

- skutecznie

- bez kontuzji

Tylko jak to zrobić?


Dzięki połączeniu teoretycznej wiedzy książkowej z praktyką - w postaci własnej kariery biegowej oraz wieloletniego treningu osób z różnego poziomu - potrafię znaleźć klucz praktycznie do każdego. Czy zależy Ci na poprawie wyników, czy tylko na zrzuceniu zbędnych kilogramów - napisz do mnie, przeanalizuję twoją sytuację, możliwości i zaproponuję odpowiedni program treningowy. Nie oznacza to cudownej zmiany formy, a odpowiedzi bywają czasami bolesne. Jedno jest pewne: nie ściemniam, tylko piszę, jak jest.
Nie ma dla mnie pytań niewygodnych. Mój program treningowy oparty jest na solidnej wiedzy fizjologicznej i praktycznej. Nie ma tu szablonów, powtarzania wciąż tych samych schematów czy robienia rzeczy, które nie mają sensu, tylko dlatego, że robią je inni. Nie ma miejsca na traktowanie bezosobowe - rozmawiamy na temat tego, jaki trening lubisz, a jakiego nie lubisz, gdzie biegasz, o której godzinie - na tej podstawie układam plan. Jest on korygowany na bieżąco - jeśli czegoś nie zrobisz, zrobisz za mało lub za dużo, za wolno lub za szybko - na bieżąco wprowadzam korekty, dostosowuję plan do Ciebie i twoich możliwości.

Podmiotem treningu jesteś dla mnie zawsze Ty, a nie plan sam w sobie.
Blog - nowe teksty
Ostatnie starty - Marcin