17
12/2007
00:00

Ostatni tydzień był u mnie bardzo leniwy, jeśli chodzi o bieganie. Założyłem, że muszę odpocząć, byłem też w Warszawie, wyszły więc jakieś dni wolne. Z ciekawszych treningów: przebiegłem z Olą 10km biegu ciągłego ze średnią prędkością 4.10/km. Wolno, ale szybciej teraz właściwie nie biegam. Okazało się zresztą, że na Pomorzu jest teraz najcieplej, co czuć po powrocie. Dzisiaj pogoda była wręcz znakomita - ciepło, bezwietrznie. Oczywiście jak na zimę.

Od dwóch dni walczę z przeziębieniem. Ponieważ od razu wskoczyłem do łóżka, skończyło się tylko na lekkim bólu głowy i zatkanym nosie. Raz wziąłem na noc aspirynę, opłukałem gardło solą i jest ok. Dzisiaj zrobiłem pierwszą od kilku dni mocniejszą siłę - właściwie wszystkiego po trochę, rozbieganie, potem trochę wstępowań i wypadów, dwa odcinki skipu, żeby powoli wchodzić w ten rytm, no i trochę podbiegów. Łącznie 15km.

Mam nowe wkładki do butów, zgrzewane na ciepło. Niby podtrzymują tę część stopy, gdzie trzeba, ale stopa nadal boli. Na szczęście podczas wizyty u pani Ewy Witek dostałem nie tylko wkładki, ale i kilka cennych uwag, co robić, żeby ten ból mijał. Teraz więc np. turlam stopą buteleczkę po kwasach omega-3, ma to rozluźniać mięśnie stopy. Buteleczka może być jakakolwiek, byle nie opróżniać jej zawartości tuz przed turlaniem. To się może bowiem skończyć turlaniem obok buteleczki.

Zobaczymy, co z tego wszystkiego wyniknie, od tego tygodnia chcę potrenować znowu solidniej, częściowo po dwa razy dziennie.


[edit 2011: turlanie nie pomogło, ale dwa czy trzy lata później później odkryłem, że przyczyną były zbyt miękkie, dobrze amortyzowane buty. Od tej pory biegam w prostych, tanich modelach i stopa nie boli]

Kategoria: Trening 2007
Komentarze: (2)
Zaktualizowano: 22/10/2011, 20:48

Oceń

0 głosów
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać.

Zobacz także

Komentarze

18/12/2007, 18:40
#
Cześć Nagór! Tu Seba z Wawy. Co do wkładek kształtowanych na ciepło to ostrożnie do tego podchodze. Mam ten temat za sobą. Rok temu problemy z biodrem próbowalem leczyć w ten sposób. Najpierw zrobiłem sobie takie odciski że przed kazdym treningiem musiałem 10 minut przeznaczać na plastrowanie:)Rewelacyjnych efektów nie zauważyłem i po pewnym czasie zrezygnowałem z ich stosowania.Twarde to cholerstwo. Mozliwe ze z tego powodu nabawiłem sie póżniej odbicia piety a w konsekwencji zapalenia rozsciegna podeszwowego. I sezon z głowy... Przez jakiś czas wkładałem je do butów do chodzenia ale i z tym dałem sobie spokój.Teraz dmucham na zimne i stosuje duzo metod zapobiegajacym tej niemiłej przypadłośći. Do zwykłych butów wsadziłem wkładki do których też zamieszczam link. Amortyzują dość dobrze, ale żeby stwierdzić że czuję sie jakbym stąpał po mchu jestem daleki...Polecam artykuł do którego link zamieszczam na końcu. Może malo dokładnie opisane co i jak robić ale są wyznaczone główne cele które warto stosować. Trzym sie ciepło! PZDR!

artykuł:
www.medsport.pl/ms/ms105/105_04.htm

i wkładki:
www.sklep.4energy.pl/product1333/ironman_wkladka_performence_gel_plus/
Marcin Nagórek
19/12/2007, 18:58
#
Czesc Seba! :) Powiem ci, ze mi po 3 dniach stosowania tych wkładek i robienia cwiczeń bol ustąpił niemal zupełnie i mam nadzieje, ze pokonam to cholerstwo. U mnie wygląda jednak na to, ze wszystkie kontuzje brały się ze stop - bolała mnie właściwie od początku trenowanie i pewnie zacząłem inaczej stawiac odruchowo nogę. Mi doktorka poleciła toczenie stopą piłeczki tenisowej - ja sobie toczę buteleczkę po koksach i działa to świetnie, wreszcie mogę biec bez zatrzymywania. Artykuły są ciekawe, a wkładki żelowe też mam w jednych butach.

No i mam nadzieję, że jestes częstym gościem na naszej stronie bieganie.pl ; ) Pozdrawiam i Wesołych Świąt!

Skomentuj

Pola oznaczone * są wymagane.

Komentarz pojawi się po autoryzacji przez autora postu. Jeśli chcesz by pojawił się natychmiast - zarejestruj się.

no-photo.gif
 
 
 
Twój email nie będzie wyświetlany.
Przepisz kod dokładnie tak, jak jest wyświetlony na obrazku. Wielkość liter nie ma znaczenia.
Jeśli złamiesz prawą nogę, to którą nogę masz zdrową? Odpowiedz z polskim znakiem diaktrycznym. Tą zdrową nogą skop tyłek spamerom. Dziękuję ;)
Poprzedni: Odwieczna walka
Następny: Radość biegania
Blog - nowe komentarze
Blog - kalendarz
< Sierpień 2018 >
PonWtoŚroCzwPiąSobNie
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
Blog - nowe teksty
Ostatnie starty - Marcin