Blog - ostatnie wpisy

Złe czasy przyszły dla bloga! Wpisy rzadko, forma słaba... Dzisiaj nadrabiam, sprawozdanie z ostatnich tygodni pracy, kilka drobnych komentarzy...
Komentarze (1)
Pierwotny tytuł tej notki miał brzmieć: "Anatomia bólu". Postanowiłem jednak nie dramatyzować, chociaż dość dobrze oddawałoby to charakter mojego treningu i reakcji nań w kwietniu.
Komentarze (4)
Marzec minął mi pod znakiem startów przełajowych, a kwiecień zaczyna się od treningów szybkości. W maju mam zamiar biegać szybko na 400 i 800 metrów, dlatego czas nabierać mocy i prędkości.
Komentarze (18)
Zwięzłe sprawozdanie z końcówki sezonu halowego oraz treningów i startów wiosennych. Nie jest źle, a może być lepiej. Trenuję w zdrowiu, wszystko gra, nie dzieje się nic szczególnego.
Komentarze (12)

Trening - ostatnie wpisy

Wyciągam z archiwum jeden z moich najbardziej znanych tekstów - "Maraton w 3:30 wbrew regułom". Opowiada o tym, jak w sposób prosty, zdroworozsądkowy i wymagający mniejszej ilości czasu dojść do maratonu w 3:30 lub szybciej. Tekst pochodzi z "Magazynu Bieganie" z 2013, ale nie stracił na aktualności.
Komentarze (3)
Proste ćwiczenia ruchowe dla leniwych i nadgorliwych. Dla wszystkich, którzy chcą poprawić nieco motorykę, uruchomić biodra, a równocześnie nie mają czasu iść na specjalistyczny trening. Kilka ruchów, w czasie których nawet się człowiek nie spoci.
Komentarze (6)
Zestaw prostych, ale niezwykle cennych ćwiczeń z gumą. Wzmacniają nogi, szczególnie w okolicach bioder, stabilizuja całe ciało. Mogą być wykonywane dla wyszczuplenia nóg. Cały wymagany ekwipunek to guma kosztująca 30 złotych. Znakomite uzupełnienie treningu biegowego.
Komentarze (13)
Przedstawiam zestaw podstawowych ćwiczeń rozciągających dla biegacza. Wybrałem te, które są praktyczne, łatwe do wykonania i najbardziej potrzebne. Warto wykonywać ten zestaw po każdym treningu - zajmie nie więcej niż kilka minut.
Komentarze (22)
Blog - nowe teksty
Ostatnie starty - Marcin