Blog - ostatnie wpisy

Kolejny raz kazałem długo czekać na wpis. Tym razem jednak jest to wiadomość pozytywna. Nie piszę, bo poza pracą i codziennymi zajęciami wziąłem się solidniej za trening i na wszystko brakuje czasu.
Komentarze (9)
Udało mi się zajechać kolejne buty. Może wciąż nie do końca, ale tak czy inaczej po ponad dwóch latach od ostatniego opisu Kalenji Eliofeet powędrowały nareszcie do kosza. Przedstawiam ich test po 6-7 tysiącach kilometrów.
Komentarze (8)
Kończę nierówną tegoroczną walkę z własnym organizmem i aktualnie odpoczywam od biegania. Przedstawiam krótką analizę bieżących dokonań i przemyślenia na ten temat.
Komentarze (4)
Wróciłem do biegania, wracam do pisania. Krótkie wprowadzenie w trening, zaskakująco dobre samopoczucie, a już w niedzielę pierwszy start - to główne biegowe wydarzenia ostatnich tygodni.
Komentarze (14)

Trening - ostatnie wpisy

Wyciągam z archiwum jeden z moich najbardziej znanych tekstów - "Maraton w 3:30 wbrew regułom". Opowiada o tym, jak w sposób prosty, zdroworozsądkowy i wymagający mniejszej ilości czasu dojść do maratonu w 3:30 lub szybciej. Tekst pochodzi z "Magazynu Bieganie" z 2013, ale nie stracił na aktualności.
Komentarze (7)
Proste ćwiczenia ruchowe dla leniwych i nadgorliwych. Dla wszystkich, którzy chcą poprawić nieco motorykę, uruchomić biodra, a równocześnie nie mają czasu iść na specjalistyczny trening. Kilka ruchów, w czasie których nawet się człowiek nie spoci.
Komentarze (6)
Zestaw prostych, ale niezwykle cennych ćwiczeń z gumą. Wzmacniają nogi, szczególnie w okolicach bioder, stabilizuja całe ciało. Mogą być wykonywane dla wyszczuplenia nóg. Cały wymagany ekwipunek to guma kosztująca 30 złotych. Znakomite uzupełnienie treningu biegowego.
Komentarze (13)
Przedstawiam zestaw podstawowych ćwiczeń rozciągających dla biegacza. Wybrałem te, które są praktyczne, łatwe do wykonania i najbardziej potrzebne. Warto wykonywać ten zestaw po każdym treningu - zajmie nie więcej niż kilka minut.
Komentarze (22)
Blog - nowe teksty
Ostatnie starty - Marcin