Blog - ostatnie wpisy

Zwięzłe sprawozdanie z końcówki sezonu halowego oraz treningów i startów wiosennych. Nie jest źle, a może być lepiej. Trenuję w zdrowiu, wszystko gra, nie dzieje się nic szczególnego.
Komentarze (11)
Wracam do bloga po miesięcznej przerwie, spowodowanej licznymi wyjazdami i chorobą. Biegam, jest OK, za kilka dni startuję w mistrzostwach Polski.
Komentarze (2)
Sezon startów na hali rozpoczęty. W pierwszym biegu udało mi się pokonać barierę 2:30 na dystansie 1 kilometra, ale nie poprawiłem rekordu Polski weteranów w kategorii M-35.
Komentarze (40)
Wracam dłuższym wpisem i po zakończonym kryzysie biegowym. W styczniu zaczynam starty na hali, więc powrót formy przychodzi w odpowiednim momencie.
Komentarze (8)

Trening - ostatnie wpisy

Wyciągam z archiwum jeden z moich najbardziej znanych tekstów - "Maraton w 3:30 wbrew regułom". Opowiada o tym, jak w sposób prosty, zdroworozsądkowy i wymagający mniejszej ilości czasu dojść do maratonu w 3:30 lub szybciej. Tekst pochodzi z "Magazynu Bieganie" z 2013, ale nie stracił na aktualności.
Komentarze (3)
Proste ćwiczenia ruchowe dla leniwych i nadgorliwych. Dla wszystkich, którzy chcą poprawić nieco motorykę, uruchomić biodra, a równocześnie nie mają czasu iść na specjalistyczny trening. Kilka ruchów, w czasie których nawet się człowiek nie spoci.
Komentarze (6)
Zestaw prostych, ale niezwykle cennych ćwiczeń z gumą. Wzmacniają nogi, szczególnie w okolicach bioder, stabilizuja całe ciało. Mogą być wykonywane dla wyszczuplenia nóg. Cały wymagany ekwipunek to guma kosztująca 30 złotych. Znakomite uzupełnienie treningu biegowego.
Komentarze (11)
Przedstawiam zestaw podstawowych ćwiczeń rozciągających dla biegacza. Wybrałem te, które są praktyczne, łatwe do wykonania i najbardziej potrzebne. Warto wykonywać ten zestaw po każdym treningu - zajmie nie więcej niż kilka minut.
Komentarze (22)
Blog - nowe teksty
Ostatnie starty - Marcin