Blog - ostatnie wpisy

Dzisiejszy wpis to gratka dla treningowych geeków - długie rozważania na temat formy i jej braku, motoryki i ekonomii biegu, gibkości, siły, zajechania. I co najważniejsze: jak to wszystko przekłada się na praktykę treningu.
Komentarze (14)
Tym razem opóźniony wpis o potknięciu: jak zbyt szybko i zbyt mocno zacząłem treningi po jesiennym maratonie i co złego z tego wynikło.
Komentarze (11)
Maraton Poznań już za mną. Cud nie nastąpił, bieg był słaby i sporo się nacierpiałem. Są też pozytywy: pocierpiałem, pokląłem i ponownie nabrałem ochoty na krótsze dystanse.
Komentarze (6)
W niedzielę biegnę maraton w Poznaniu. Nastawienie jest bojowe, chociaż właściwie nie ma żadnych racjonalnych podstaw. Trening słaby, waga wysoka... ale atakuję! Uwaga, wpis długi i naga ściana tekstu.
Komentarze (15)

Trening - ostatnie wpisy

Proste ćwiczenia ruchowe dla leniwych i nadgorliwych. Dla wszystkich, którzy chcą poprawić nieco motorykę, uruchomić biodra, a równocześnie nie mają czasu iść na specjalistyczny trening. Kilka ruchów, w czasie których nawet się człowiek nie spoci.
Komentarze (0)
Zestaw prostych, ale niezwykle cennych ćwiczeń z gumą. Wzmacniają nogi, szczególnie w okolicach bioder, stabilizuja całe ciało. Mogą być wykonywane dla wyszczuplenia nóg. Cały wymagany ekwipunek to guma kosztująca 30 złotych. Znakomite uzupełnienie treningu biegowego.
Komentarze (11)
Przedstawiam zestaw podstawowych ćwiczeń rozciągających dla biegacza. Wybrałem te, które są praktyczne, łatwe do wykonania i najbardziej potrzebne. Warto wykonywać ten zestaw po każdym treningu - zajmie nie więcej niż kilka minut.
Komentarze (22)
Tekst opisuje sposób trenowania, jaki zalecał niemiecki trener, lekarz i fizjolog, Ernst Van Aaken. Był jednym z klasyków treningu, trenerem rekordzistów świata i medalistów olimpijskich.
Komentarze (2)
Blog - nowe teksty
Ostatnie starty - Marcin